miercuri, 4 februarie 2015

DOSARUL SECRET DE CONTROL AL TIMPULUI




De ceva timp, am vrut să scriu acest articol ca urmare a unei informații primite de la o persoană ce a lucrat în domeniul serviciilor secrete. Se spune că, încă, de la începutul secolului XX, NASA a început să lucreze la o mașinărie de control a timpului, de manipulare a timpului, ea poate accelera trecerea timpului, sau încetini trecerea timpului, ea poate controla portaluri inter-dimensionale prin care poți trece dintr-o dimensiune în alta, ea poate realiza călatorii în timp prin deschiderea de portaluri de timp și spațiu. Știu că sună nebunesc și SF. dar omul care mi-a spus acestea nu avea de ce să mintă sau să vorbească în necunoștință de cauză. Dovezile experimentului și a evoluției acestei mașinării sunt ținute secret, la fel și mașinăria. Asta ar explica faptul că, în dimenisiunea în care trăim , mereu au câștigat, manipulând timpul au manipulat și istoria. Asta este logic. Un ultim lucru pe care l-am aflat e că există observatori înter-dimensionali, printre noi, care veghează asupra a ceea ce se întâmplă, asta mi-a adus aminte de serialul „fringe”. Mi s-a zis și că multe seriale și filme SF. expun tehnologia nelansată sau care nu se va lansa niciodată oficial ci va fi ținută mereu în secret. Toată tehnologia arătată în filmele SF. este special expusă pentru a programa masele să creadă că astfel de tip de tehnologie este și va rămâne întotdeauna o ficțiune. Ceea ce nu este adevărat! Majoritatea tehnologiilor expuse în filme, seriale SF. sunt ținute secret. Mi-a fulgerat prin minte și am făcut legătura cu o înregistrare găsită pe net, în care, președintele SUA, Obama, este păzit de un tip superciudat care arată exact ca un observator din serialul Fringe.











Un comentariu: